niedziela, 7 lutego 2016

Mayoral nowa kolekcja wiosna- lato 2016

Mayoral nowa kolekcja wiosna- lato 2016



Pierwsze ubrania nowej wiosennej kolekcji firmy mayoral pojawiają się już w sklepach. Trudno sobie wyobrazić nasze dzieci ubierające się w krótkie spodenki skoro jest jeszcze luty, ale tak się już przyjęło, że nowe kolekcje pojawiają się dosyć wcześnie. Z drugiej storny dzisiaj akurat jest piękny słoneczny dzień i 10 stopni ciepła. Może więc nie jest taki najgorszy moment na pomyślenie o kupnie lżejszej garderoby.

Pierwsze co wpada mi w oko w nowej kolekcji to obezwładniające spodenki z szelkami:

 Szał!

Spodenki bardzo fajnie. Kupiłabym na pewno, ale mój syn chyba już wyrósł z takich. Tak, spodenki są dostępne do rozmiaru 92, tzn, dla młodszych 'mężczyzn'. Tak czy inaczej urocze.

Wiecznie żywe modele spodenek typu:


oraz


W takich spodenkach, czy też jak to są określane w sklepach bermudach lubię kilka rzeczy. Są bardzo praktyczne, do wszystkiego pasują, do szkoły, na bardziej elegancką okazję, czy też do chodzenia na co dzień. Mój syn, który ma już swój gust i wszystkiego nie założy, akceptuje ten rodzaj spodenek bez trudu. Z pewnością udane modele.

A teraz, wow! To na 100% będzie HIT tego lata.

Myślę tak nie tyle dlatego, że są takie ładne, są oczywiście ale bez przesady, za to sądzie że chłopaki nie będą chcieli chodzić w niczym innym. Mój syn na pewno.

Fajne ciuszki. Kończę te marzenia o wiośnie, bo plecy mnie bolą od siedzenia przy komputerze.

Pa.